• Call Us: 312.555.1213

Wydarzenie odbędzie się online

www.kongrespsychologiisportu.pl

Kongres Psychologii Sportu - edycja online

Kongres Psychologii Sportu w wersji online, to jednodniowe wydarzenie, w trakcie którego Uczestnicy będą mogli wziąć udział w wykładach oraz panelu dyskusyjnym z udziałem Gości specjalnych. Celem Kongresu jest poszerzanie wiedzy i świadomości Uczestników w zakresie wykorzystywania technik jakie daje psychologia do poprawiania wyników sportowych.

Zarejestruj się

Panel dyskusyjny.

Gość Specjalny

Tożsamość Gościa zdradzimy wkrótce
Ostatnim punktem programu w ramach październikowego Kongresu będzie panel dyskusyjny. Szczegóły dotyczące motywu przewodniego dyskusji przedstawimy wkrótce.

Prelegenci

Highlights

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer gravida velit quis dolor tristiqumsan. Pellentesque elit tortor, adipiscing vel velit in, ultricies fermentum nulla. Donec in urna sem. Nulla facilisi. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit

Check it out

TICKETS

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Integer gravida velit quis dolor tristique accumsan. Pellentesque elit tortor, adipiscing vel velit in,

FOOD N DRINKS

PARKING

INCREDIBLE CROWD

This is an example page. It’s different from a blog post because it will stay in one place and will show up in your site navigation (in most themes). Most people start with an About page that introduces them to potential site visitors. It might say something like this:

Hi there! I’m a bike messenger by day, aspiring actor by night, and this is my website. I live in Los Angeles, have a great dog named Jack, and I like piña coladas. (And gettin’ caught in the rain.)

…or something like this:

The XYZ Doohickey Company was founded in 1971, and has been providing quality doohickeys to the public ever since. Located in Gotham City, XYZ employs over 2,000 people and does all kinds of awesome things for the Gotham community.

As a new WordPress user, you should go to your dashboard to delete this page and create new pages for your content. Have fun!

% OFF

Purchase tickets before 20th MARCH

Purchase Tickets

BILETY

JUŻ DZIŚ KUP SWÓJ BILET I ZAREZERWUJ SWOJE MIEJSCE NA NASZYM WYDARZENIU

PLN59

BILET POJEDYNCZY

W CENIE BILETU:
– UDZIAŁ W WYDARZENIU LIVE
– 3-MIESIĘCZNY DOSTĘP DO VOD
– CERTYFIKAT ELEKTRONICZNY
Kup Bilet

Partnerzy

Lineup 2015

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean viverra eget felis quis elementum. Aliquam mollis vel tellus eget malesuada. Nulla euismod velit sit amet eros dictum tempor.

godziny zawartość
dsgd gfdg

O Nas

Pierwszy Kongres Psychologii Sportu zorganizowaliśmy w marcu 2015 roku. Podczas minionych 11 edycji, w naszych wydarzeniach wzięło udział łącznie ponad 3500 osób. Nasze wydarzenie kierujemy do zawodników, trenerów, rodziców młodych sportowców oraz wszystkich tych, którzy chcą poszerzać swoją wiedzę aby osiągać lepsze wyniki w sporcie i nie tylko.

Bądź na bieżąco z naszymi informacjami.

Zapisz się na nasz newsletter.

Event Location

• Event Location
    123 Main Street
    San Francisco, CA 94105, USA
  • Call Us
    310.55.1213
  • Email Us

Directions

Get Directions

Enter Destination From under Get Directions and Click on Get Directions Button.

Pytania?

Instytut Psychologii Sportu – Wojciech Herra

Mińska 65, 03-828 Warszawa

NIP: 584-132-79-95

Nr konta: 55 1140 2004 0000 3402 3282 0711 BRE Bank S.A.

e-mail: kontakt@psychologiasportu.pl